martes, 16 de agosto de 2011

Los pagos de última hora no logran salvar la feria de artesanía de A Pontenova

La Xunta ingresó los 3.500 euros que había prometido y el Concello, que niega tener deudas, otros 3.500.
El pago a última hora de parte de las deuda que distintas administraciones tenían con la feria de artesanía de A Pontenova no evitará que finalmente este año no se celebre el certamen. Tras hacer público que no habría feria, el presidente de la organización, Manuel Piñeiro, fue ayer a una entidad bancaria y comprobó que esta semana la Xunta había ingresado los 3.500 euros comprometidos para el certamen del 2010. También descubrió que el Ayuntamiento había saldado parte de su deuda, un 40%, al abonar otros 3.500 euros. Todo ello coincidió con el momento en que hacía púbicas sus quejas. En cualquier caso, nada ha cambiado.
Así lo explicó ayer: «Fáltanos 4.500 euros do Concello, e do GDR 8.135. Dende a Asociación de Artesáns de A Pontenova e dende o CD Recende-Superti F.S. non nos podemos endebedar máis. Quizáis o ano que ven... xa se verá».
Las reacciones de los diferentes líderes políticos de A Pontenova, cuyos partidos han sido directamente aludidos en mayor o menor medida por no pagar las deudas, fueron dispares. En el Concello gobierna el PSOE, en la Xunta el PP y la gerente del GDR es la portavoz del BNG pontenovés, Mónica Rancaño.
El alcalde, Darío Campos, fue tajante al negar que el Concello tenga deuda alguna con la feria de artesanía: «Pagouse todo, ata o último euro. O que falta é o do equipo de fútbol, pero el mezcla todo. Eu non sei como fai as contas, pero da feira de artesanía o Concello non debe nada. E para este ano ofrecémoslle 4.000 euros de subvención máis a carpa, que costa algo máis de tres mil. Penso que está moi ben neste tempo de crise».
«Este home ten unha capacidade de organizar moi boa, pero hai que adaptarse ás circunstancias. É moi doado botarlle a culpa aos demais. Da Deputación tamén había falada unha axuda e non se fixo a reunión que nos pedían porque coas eleccións e os cambios non era o momento», concluyó Campos.
Jorge García, portavoz del PP de A Pontenova, señaló: «Sin dinero no se organizan las cosas; eso está claro. Esta gente, esta sociedad, adelanta el dinero y pone su trabajo y no es de recibo que esté un año esperando para cobrar una subvención; sea la Xunta, sea el Concello, sea quien sea».
Monica Rancaño (BNG), manifestó: «Non son quen de falar no nome do GDR, porque eu solo son a técnica, pero o que di Piñeiro non é de todo certo. O GDR limítase a asesorar e tramitar a axuda, e o expediente saíu de aquí resolto e aprobado pola xunta directiva fai catro ou cinco meses. Despois é o Agader quen ten que aceptar a axuda e o Foga, que depende da Consellería de Medio Rural, quen ten que pagala. O problema é o retraso que leva Agader. O GDR pouco máis ten que dicir nese sentido».
Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.