viernes, 2 de diciembre de 2011

Fútbol. Pontenova - Barreiros

(...)

El derbi de más necesidad se disputó en A Mina, donde el Pontenova solventó con suficiencia la visita del Celta Barreiros, goleándolo por 3-0. Los de Moirón se alejan del descenso directo dejando muy maltrecho al equipo de Julio César Castro, cada vez más hundido.
Moirón se mostró satisfecho, sobre todo «por poñer fin a unha mala racha», y también por la forma de conseguir los puntos. «Fomos superiores de principio a fin, se exceptuamos os primeiros minutos do segundo tempo. O Celta Barreiros apenas nos inquedou», señaló.
El técnico confía en que la victoria sea el punto de inflexión para una temporada que no está siendo como se esperaba. «Tivemos un montón de baixas que nos afectaron moito, por diferentes motivos. Algún futbolista apenas puido contar, coma Rañón, autor de dous goles ante o Barreiros, ou Marcos Conde, que é unha peza clave para nós. Aínda así, estamos preto da zona media e en liña ascendente», afirmó.
Moirón sigue teniendo «a permanencia» como único objetivo y considera que el equipo está «en bo camiño» para alcanzarla. El técnico también quiso felicitar a los jugadores juveniles por su ayuda. «O apoio que nos están amosando é impagable, aportándonos múltiples cousas en cada partido», aseguró.
Julio César Castro
El entrenador del Celta Barreiros, Julio César Castro, se mostró muy disconforme con el juego de su equipo en A Mina. «Foi un encontro desastroso en tódolos aspectos para nós. Intentamos tocar o balón, pero sen profundidade, ademais de defender fatal», admitió el técnico, que reconoce que el Pontenova fue mejor, «en facer un gran encontro» y admite también el mal momento que vive su equipo. «Estamos intentando buscar solucións, cambiando alineacións e vendo se hai solucións, pero os resultados non chegan. Aínda sigo confiando no equipo e penso que so encesita un par de bos resultados para saír do pozo», añadió.
(...)
Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.