domingo, 10 de enero de 2010

O xeo complica de novo a circulación nos pobos de A Pontenova.


Estrada en vilaeimil, xusto a salida deste pobo hacia Carballido.
A neve converteuse en xeo, e circular polos arredores da Pontenova, e tarefa imposible.
Unhas temperaturas que acadaron esta noite os -4ºC deixaron as estradas convertidas en verdadeiras pistas de xeo facendo imposible a circulacion.
Aqui tedes mais imaxes.

Tras tres días de precipitación, muy intensa durante la madrugada del viernes al sábado, la comarca amaneció cubierta de una gruesa capa de nieve, que en alguna cima de A Pontenova rondó el metro de espesor.
Dos vehículos del Concello de A Pontenova se afanaban en despejar los viales que conducen a núcleos habitados, prioridad de todas las administraciones locales estos días. En los lugares de Barreiros y Fontangordo, además de frío y nieve sufrieron cortes de luz (que en Fontangordo también afectó al suministro de agua, a través de los pozos de barrena).







Vilaboa nevado e acceso a casa do Fidalgo no machuco.

Dos vecinos de A Pontenova tuvieron que ser trasladados a Lugo en un vehículo de Protección Civil para someterse a diálisis. En las aldeas aisladas temen una urgencia.
«Preocupados non estamos, o único que teñamos que saír ao médico», comentaba ayer Rosario, una septuagenaria de Barreiros (A Pontenova), rodeada de nieve. Ella recuerda nevadas peores, cuando ni siquiera se limpiaban las pistas. «Polo demais non hai problema, facemos como as formigas, xuntar durante todo o verán para o inverno», cuenta, aprovisionada de harina y horno para cocer el pan.
A mediodía, Atilano subió en tractor a As Filgueiras, en O Cadramón, para alimentar el ganado con silo y alfalfa. «Os pastos nin se ven». Desde Fontangordo (A Pontenova) Sandra, de 24 años, evoca el colegio, en A Fonsagrada, con semanas enteras sin clase por la nieve. «Hoxe hai tractores grandes e en caso de urxencia podes botar man dun todoterreo...». Un vehículo de Protección Civil trasladó a dos vecinos de A Pontenova a Lugo para someterse a diálisis, pues en coche no era posible. Y en Mondoñedo, un coche municipal llevó a un vecino de Tronceda al PAC de Mondoñedo.

VOLVER A PONTENOVA.ES
Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.