miércoles, 27 de mayo de 2009

Preocupación en los centros ante los posibles cambios de Educación


Los directores mostraron su rechazo a la circular y creen que su implantación haría perder calidad a la enseñanza.
«Aínda que a nós creo que non nos vai afectar, a Consellería debería mirar cara o futuro, xa que non sería de proveito pechar agora unidades e telas que abrir nun futuro», afirmó Jorge García, jefe de estudios del Ceip de A Pontenova.

Sigue leyendo...





La preocupación en la comunidad educativa de la comarca ante la posibilidad de la puesta en marcha de la circular enviada por la Consellería de Educación, que pretende aumentar el umbral mínimo de alumnos a la hora de agruparlos por ciclos y que provocaría la reducción de varias unidades en los centros públicos de A Mariña, es notable.

De los ocho colegios mariñanos que se verían afectados, solo en dos están tranquilos porque creen que en su caso no se va a producir esta reducción, pero todos muestran su gran preocupación y rechazo a las nuevas instrucciones dadas desde Educación. «Aínda que a nós creo que non nos vai afectar, a Consellería debería mirar cara o futuro, xa que non sería de proveito pechar agora unidades e telas que abrir nun futuro», afirmó Jorge García, jefe de estudios del Ceip de A Pontenova.

El otro centro en el que piensan que, finalmente, no van a ser afectados por la medida es el Ceip Juan Rey de Lourenzá. «Aumentounos algo a matrícula e pensamos que non imos perder ningunha unidade», manifestó el director, Eduardo Iglesias.

Merma de calidad

El colegio más perjudicado por la nueva circular de Educación sería el Ceip de Cervo, que perdería tres unidades. Su director, Xerardo López, lamentó esta propuesta. «Estamos moi preocupados e en absoluto estamos de acordo con esta decisión. Non solo porque sexamos os máis afectados, senón polo que vai supoñer en perda de calidade do ensino público, polo que tanto levamos loitando», justificó.

Lopéz se quejó de la situación que podría sufrir la comunidad educativa que representa, «que se podería quedar con tres profesores menos e coa obriga de compartir con outro colexio unha profesora de Audición e Linguaxe. Isto nun centro como o noso é tremendo».

«Pao moi grande para o rural»

Redundando en los argumentos dados por el director cervense, el resto de responsables de centros que se verían afectados mostraron su inquietud ante las nuevas medidas de Educación. «Estamos moi disgustados porque esta modificación sería un pao moi grande para os colexios do rural e os que menos nenos teñen matriculados», comentó Victoria López, máxima responsable del Ceip Castro do Ouro de Alfoz.

En este argumento abundó Enrique Penabade, del Ceip Santa María de O Valadouro, que también valora que los colegios rurales van a ser los más afectados «porque se van perder postos de traballo, así como algún cargo directivo», indicó.

Su homólogo en el Ceip de O Vicedo, Atilio Díaz, fue más allá y manifestó que «parece que queren desmantelar os colexios nos pobos pequenos e volver ás escolas unitarias. De levarse a cabo é unha volta ao pasado», aseveró.

Todos entienden que esta medida afectaría en la enseñanza que se les podría ofrecer a los niños, por distintas razones. «Non é o mesmo ter na aula a alumnos da mesma idade, no que a materia é a mesma e o nivel é parello, que xuntar a nenos de distintos ciclos». Además, creen que Educación obviaría la situación actual que se está dando en Galicia, con la llegada de muchos escolares inmigrantes. «Non é só unha cuestión de números, senón de que vas atopar na aula rapaces con necesidades especiais e inmigrantes, que necesitan ter un apoio e unha decicación maior», explicó Penabade.
VOLVER



Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.