viernes, 21 de octubre de 2011

Al final sí habrá feria de artesanía de A Pontenova


A principios de agosto el presidente de la Asociación de Artesanos de A Pontenova, Manuel Piñeiro, anunciaba que finalmente el concello no celebraría este año la que debería ser la quinta edición de la Feira de Artesanía, Mobles e Antigüedades. Lo justificó por las deudas que diferentes administraciones mantenían con la organización, la asociación de artesanos y el CD Recende-Superti F.S., y culpaba directamente al Concello, a la Xunta y al GD-R. Juntos, entonces casi adeudaban a la organización unos 20.000 euros. La sorpresa para Manuel Piñeiro saltó hace unos días, al enterarse de que sí va a haber feria de artesanía en A Pontenova, los días 9, 10 y 11 de diciembre, organizada por el propio Concello. Lo desveló ayer y cargó con dureza contra el alcalde, Darío Campos, al que acusa de mentir y engañar.

«Comenzamos a facer esta feira cando esta xente non existía politicamente, non eran naide, e merecemos un respecto, que non nos teñamos que enterar por un anticuario de outro concello», señaló Piñeiro.
Pero, además, mostrando documentación acusó al alcalde de mentir y de, supuestamente, tener premeditado hacerse cargo desde el Concello de la organización del evento. «Falamos en abril co alcalde, para dicirlle que non tiñamos cartos. Fomos de inocentes pedindo axuda. E cal é a miña sorpresa cando me entero de que con data de saída do 6 de abril do 2011 o Concello solicitou ao Inludes unha subvención para facer a feira. A solicitude a firmou Darío Campos, a nome do Concello, cando todos saben que a empezamos a facer nós».
«O 13 de maio entrou no concello o escrito no que se informaba da concesión de 3.000 euros de axuda para a feira. Darío Campos non nos dixo nada de iso», añadió Manuel Piñeiro.
Finalmente, el presidente de la Asociación de Artesanos de A Pontenova se pregunta si el Concello está en condiciones de organizar un evento que a ellos les suponía un desembolso de entre 18.000 y 22.000 euros, de cuya cantidad el Ayuntamiento, hasta ahora, solo sufragaba unos 7.000. «Non é lóxico que en estes tempos o Concello se encargue de todo, solo con unha axuda de 3.000 euros. Pregúntome si isto se faría igual si os cartos saíran do peto de Darío Campos», concluyó.
Frente a las críticas, el regidor opinó: «No seu día ofrecinlles 7.000 euros e pareceulles pouco. Por iso ímola facer dende o Concello, na medida en que poidamos. Non sei si será tan boa, pero non imos gastar 20.000 euros, senón os 7.000 que temos». Y añadió: «Eles non quixeron facela porque non había cartos. Si eles non quixeron, supoño que nós si poderemos intentalo».
«Non sei si será tan boa, pero nós non imos gastar 20.000 euros, senón os 7.000 que temos»
Darío Campos

VOLVER A PONTENOVA.ES
Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.