viernes, 30 de septiembre de 2011

Cidade y Superti se felicitan por su estreno vencedor


La primera jornada en la Tercera División de fútbol sala se saldó con dos victorias y dos derrotas para los conjuntos mariñanos. El Cidade de Viveiro se impuso en el derbi al Flanagan?s-Xove FS (3-2), mientras que el Superti-A Pontenova venció con contundencia al Mera B: 8-4. Finalmente, el Concello de Trabada no pudo traer un resultado positivo de As Pontes, donde cayó ante el O Esteo: 3-1.
El técnico del cuadro viveirense, Emilio Calpita, se mostró muy satisfecho por el estreno victorioso de su equipo, aunque reconoció que «o resultado máis xusto sería un empate».
Calpita valoró la importancia de empezar ganando para un grupo tan joven como el que dirige: «É importante para que collan confianza, porque son rapaces e o Xove é un equipo con xogadores experimentados». Además, destacó el cambio de actitud con respecto al último amistoso. «Non sabíamos como íamos estar, sobre todo despois do partido en Ribadeo, no que perdimos e xogamos moi mal por confiarnos. Falámolo no vestiario e a xente saíu moi concentrada», aseguró.

La otra victoria corrió a cargo de un Superti-A Pontenova en construcción. «É importante empezar gañando, pero aínda nos queda moito por traballar, xa que o 80% da plantilla e o corpo técnico é novo», indicó Manolo Cadrámón. El técnico pontenovés espera que su equipo «comece a funcionar como eu quero dentro dun mes, aínda que xa se ven cousas interesantes», apuntó. Cadramón señaló que el triunfo ante el Mera B fue justo, «xa que nunca pareceu que se nos escapase», aclaró.
Finalmente, quien no pudo empezar con un resultado positivo fue el Concello de Trabada, muy fallón ante el marco rival. Andrés López aseguró que, «de todos os partidos que xoguei contra O Esteo, foi no que máis merecimos gañar».


Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.