jueves, 10 de julio de 2008

El PP acusa a la Diputación de dar la espalda a la comarca.


Los populares criticaron con dureza al presidente provincial, pero también a los diputados socialistas Lara Méndez (vicepresidenta segunda) y Melchor Roel, afirmando que «é un misterio cal é o seu papel». Afirman que no hay colaboración con los concellos, «un dos eixos básicos do que ía ser a súa acción de goberno», y que hay obras paralizadas «en practicamente todos os concellos da Mariña» como obras viarias «con proxecto xa aprobado» en los municipios de O Vicedo, Cervo, Riotorto, Barreiros y A Pontenova.

Ver noticia completa...



Los diputados provinciales del PP por A Mariña, José María González Barcia y José Manuel Yanes Ginzo, consideran que la comarca mariñana «non existiu no primeiro ano de goberno de José Ramón Gómez Besteiro ó fronte da Diputación».

Los populares consideran «un insulto para A Mariña que desde a Deputación se dé as costas ó sector primario», y le recordaron el compromiso que adquirió de «dar un trato especial a sectores produtivos básicos coma son a pesca e o sector agrogandeiro». Así, destacaron la «nula aposta polo sector pesqueiro, xa que Besteiro, Lara Méndez e Melchor Roel votaron en contra, xunto co BNG de Antón Veiga, dunha moción presentada polo PP para garantir os prezos do bonito e da merluza». Se refirieron además los diputados del PP a la «nula aposta polo sector primario no seu conxunto, para buscar medidas que palíen o impacto do prezo dos carburantes e establecer planos estratéxicos de desenvolvemento»; por la agilización de los plazos de la vía de alta capacidad San Cibrao-Ferrol; el desarrollo turístico, «xa que Besteiro négase a levar a cabo calquer actuación para mellorar o tráfico no entorno da praia das Catedrais e nas de Barreiros», y por la creación de nuevo suelo industrial, «dado que os parques empresariais de Trabada e Burela están paralizados».

Ambos diputados comparecieron ayer en Burela, acompañados de los alcaldes y portavoces del partido en distintos concellos de la comarca, y de la senadora María del Carmen Gueimunde, para hacer balance del primer año de gobierno PSOE-BNG en la Diputación de Lugo. Consideran que «está suficientemente demostrado que o actual bigoberno provincial é ineficaz e inoperante e non cumpre, ademais, os seus compromisos».

Obras paralizadas

Los populares criticaron con dureza al presidente provincial, pero también a los diputados socialistas Lara Méndez (vicepresidenta segunda) y Melchor Roel, afirmando que «é un misterio cal é o seu papel». Afirman que no hay colaboración con los concellos, «un dos eixos básicos do que ía ser a súa acción de goberno», y que hay obras paralizadas «en practicamente todos os concellos da Mariña» como obras viarias «con proxecto xa aprobado» en los municipios de O Vicedo, Cervo, Riotorto, Barreiros y A Pontenova. Recordaron también que Besteiro aún no se ha reunido con los alcaldes de O Vicedo, Xove, Alfoz, Ourol, Ribadeo y Riotorto, «unha cousa curiosa, porque catro concellos son do PP e dous do BNG», y apuntaron que aún esperan que se convoque «a tamén anunciada conferencia provincial de alcaldes».
VOLVER



Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.