miércoles, 30 de abril de 2008

«Penso que a nivel turístico este é o evento máis importante que temos», dice Darío Campos.


Para Darío Campos está será la primera Festa da Troita a la que acudirá como alcalde. El regidor socialista explica que el nuevo gobierno local ha tratado de dinamizar el evento: «Nos últimos anos parece que había menos actividades e había horas mortas no día que non axudaban ó éxito da festa. Penso que o programa de este ano é moi completo e que resulta atractivo para a xente máis alá do concurso de pesca», señaló el regidor.

Sigue leyendo...



«A nivel turístico, este é o vento máis importante que temos en A Pontenova, porque atrae a xente de fora que ven a visitarnos», añadió Darío Campos.

El alcalde de A Pontenova reconoce que de pesca no es un gran entendido. No obstante, confía en que el concurso sea un éxito: «Por aquí dícese que cada ano hai menos troitas, pero xa se verá. Ó mellor ven un ano moi bo».

En cualquier caso, la trucha siempre será algo representativo de A Pontenova, al igual que el salmón.

Con la polémica suscitada en torno al museo del salmón, Darío Campos insiste en que se hará, pero en un espacio menor al que se contemplaba en un principio. Así lo razona: «De pouco vale ter un museo moi grande cando non tes xente para atendelo e despois resulta que ten que estar pechado boa parte do ano».

Pero en A Pontenova se acometerán varias obras más, muy importantes, vinculadas con el río. Es el caso del centro de interpretación de la reserva de la biosfera del río Eo, tal y como se acordó en la última cumbre interautonómica, o el encauzamiento del Eo hasta la Chousa de Vilaodriz.
VOLVER



Copyright © 2008 PONTENOVA.ES: Términos y condiciones de uso.